Hij wil het bos in, de berg op
Ineens zie je het: na bijna een week op mijn megafiets dringt het door dat ik tot nu toe alleen nog maar op verharde wegen heb getourd. Fietspaden, rotondes, lanen en straten: alles met asfalt, straatstenen of stoeptegels. Maar waarom heeft die fiets dan van die dikke banden? En waarom heeft-ie zo'n lichte versnelling? Juist: deze fiets is eigenlijk helemaal niet gebouwd voor het stadsverkeer. Toegegeven: het schiet lekker op als je met dat deze S-pedelec over een van die mooie nieuwe fietssnelwegen raast, maar eigenlijk wil hij liever het bos in. Of beter nog: de ongeplaveide bergen op.
Probleempje: het bos is hier weliswaar om de hoek, maar de reikwijdte van de accu brengt mij niet tot Zuid-Limburg of enig ander heuvelgebied. Die importeur kan dan wel zeggen dat mijn Sterzling mij "door de klassiek-moderne kleur stijlvol op weg naar het werk brengt, maar minstens zo sportief op adembenemende bergtrails oogt" - wow - hij geeft met dat plaatje bovenaan op zijn website ook zelf al een voorkeur aan. Hm, toch maar eens nadenken hoe we dat kunnen oplossen.
Probleempje: het bos is hier weliswaar om de hoek, maar de reikwijdte van de accu brengt mij niet tot Zuid-Limburg of enig ander heuvelgebied. Die importeur kan dan wel zeggen dat mijn Sterzling mij "door de klassiek-moderne kleur stijlvol op weg naar het werk brengt, maar minstens zo sportief op adembenemende bergtrails oogt" - wow - hij geeft met dat plaatje bovenaan op zijn website ook zelf al een voorkeur aan. Hm, toch maar eens nadenken hoe we dat kunnen oplossen.
Reacties
Een reactie posten